FAQ

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

W jaki sposób informatyk zdiagnozuje usterkę?
Nasz specjalista korzysta z dedykowanego programu do zdalnej kontroli, dzięki któremu możesz na bieżąco śledzić wykonywane czynności.
Czy zdalna diagnoza jest bezpieczna?
Tak, połączenie jest szyfrowane, co gwarantuje pełne bezpieczeństwo Twoich danych podczas całego procesu diagnostycznego.
Czy komputer musi być włączony?
Aby nawiązać zdalne połączenie, komputer musi być włączony. Dodatkowo, przed rozpoczęciem pomocy musisz wyrazić zgodę na połączenie, klikając odpowiedni przycisk na ekranie urządzenia.
Co, jeśli usterki nie da się naprawić zdalnie?
Jeśli naprawa zdalna okaże się niemożliwa, oferujemy możliwość wysyłki urządzenia do naszego serwisu lub – na życzenie – nasz specjalista może dojechać do Twojego miejsca, aby ocenić sytuację.
Czy mogę dostarczyć uszkodzony sprzęt do serwisu pocztą?
Tak, istnieje możliwość wysyłki uszkodzonego sprzętu do naszego serwisu. Prosimy o kontakt, aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące procedury wysyłki i zabezpieczenia urządzenia podczas transportu.
Nie znam się na komputerach – czy będę musiał/a coś robić?
Nie musisz się martwić o żadne skomplikowane czynności. Nasz specjalista przeprowadzi Cię przez cały proces – wystarczy, że potwierdzisz chęć nawiązania połączenia na ekranie komputera, a w razie potrzeby zainstalujesz wymagany program.
Jak często mogę korzystać z pomocy zdalnej?
Nasze usługi są dostępne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki temu możesz liczyć na szybką pomoc, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba.
Czy mogę nawiązać zdalne połączenie z kilkoma komputerami jednocześnie?
Każde zdalne połączenie dotyczy jednego urządzenia. Aby obsługiwać więcej niż jeden komputer, konieczne jest nawiązanie oddzielnych połączeń.
Czy usługa zdalnej pomocy jest dostępna tylko dla komputerów?
Nie – obsługujemy również laptopy oraz urządzenia mobilne, takie jak tablety, co zapewnia kompleksowe wsparcie techniczne.
Jakie środki bezpieczeństwa stosujemy?
Stosujemy najnowsze standardy szyfrowania i zabezpieczeń, aby chronić Twoje dane podczas całego procesu zdalnej diagnostyki i naprawy.
Jak ustalana jest cena usługi?
Nasza usługa zdalnej administracji jest atrakcyjna cenowo, gdyż eliminuje koszty dojazdu. Klient otrzymuje bezpłatną wycenę usługi, a cena jest ustalana z góry  bez niespodzianek.
Jakie są metody płatności ?
Oferujemy elastyczne metody płatności, w tym płatności kartą, BLIK, Paysafecard, płatności mobilne oraz przelewy bankowe, czy nawet krypto waluty.